Müügitingimused

Veebipoe Bikemoto.ee (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ Handprint OÜ (registrikood 14392208), asukohaga Tallinn.

Müügilepingu kehtivus, toote- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest toodete ostmisel ja rentimisel (edaspidi rendivara).
Veebipoes müüdavate ja renditavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Kõik veebipoes müüdavate toodete hinnad on eurodes.
Toodete kättetoimetamise tasu sisaldub toote hinnas või erandjuhtudel sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist vastavalt hinnakirjale. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave toodete kohta on esitatud Veebipoes vahetult toodete juures.

Tellimuse vormistamine

Toodete tellimiseks või broneerimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad. Seejärel kuvatakse teile makseteatis, mille saate tellida e-mailile, salvestada või printida. Makseteatise summa saate tasuda turvaliselt ülekandega oma pangast. Ülekande tegemiseks vajalikud andmed ja panga rekvisiidid leiate makseteatiselt. Peale tellimuse summa laekumist meie ettevõtte kontole kinnitame teie tellimuse.

Kui tellitud toodet ei ole võimalik tarnida või rentida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat või rentijat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh toote kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

Toodete kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud:

Rendivara väljastamine ja tagastamine toimub üldjuhul Bikemoto rendibaasist Tallinnas. Juhul kui klient soovib rendivara väljastamist või tagastamist väljaspool rendibaasi või tööaega, siis rakendatakse väljastamise ja tagastamise tasu vastavalt kehtivale hinnakirjale, juhul kui ei ole kokku lepitud teisiti.

Veebipoest ostetud toodete Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-10 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 30 kalendripäeva jooksul.
Erandlikel juhtumitel on õigus toodet kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Taganemisõigus

Rendivara ja toodete rentimise tingimused leiad Rendititngimuste alt.

Pärast veebipoest ostetud toodete, välja arvatud rendivara, kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul

Taganemisõigus ei kohaldu, kui tegemist on rendivaraga või ostjaks on juriidiline isik.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi ostetud toodet kasutada muul viisil kui on vajalik toote olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud toote testimiseks füüsilises poes.
Kui toodet on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik toote olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt toote väärtuse vähenemisele.
Toote tagastamiseks tuleb esitada toote ostmisest taganemise avaldus vabas vormis ja saata see e-posti aadressile info@bikemoto.ee hiljemalt 14 päeva jooksul toote kättesaamisest.

Toote tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).
Ostja peab toote tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul toote üle andnud kauba vedajale.
Veebipood tagastab tagastatava toote kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi toode, kui toote hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Rendivara ja toodete rentimise tingimused leiad Rendititngimuste alt.

Veebipood vastutab ostjale müüdud toote lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni ühe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@bikemoto.ee
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast toote üleandmist ostjale.
Kui Veebipoest ostetud tootel on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega toote. Kui toodet ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja või rendtija poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning toote ostjale saatmiseks või väljastamiseks ja tagastamiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@bikemoto.ee
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi.